Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW
î—Š

Voor 20:00 besteld morgen in huis

î—Š

100 dagen retourrecht

î—Š

Verzekerd verzonden tegen schade

î—Š

Groot assortiment met lage prijzen

webshop keurmerk
Home / Retourneren & Garantie

Retourneren & Garantie

Retour sturen en schade

  • Retour sturen:
    Borden&Zo vindt dat jij, maar ook je gasten tevreden moeten zijn over onze producten. Dat betekent dat daar waar mogelijk we altijd proberen je te voorzien van hoogwaardig servies en glaswerk. Mocht het ondanks onze goede zorgen voorkomen dat jou iets niet bereikt in de staat waarin wij het verzonden hebben stuur je het terug. Heel simpel.

    • Alle producten 30 dagen op zicht (particuliere aankopen). Voor informatie over B2B aankopen klik hier
    • Je zending is altijd realtime te volgen via onze website
    • Eenvoudig terugsturen van je bestelling, 24 uur per dag

      Het overkomt iedereen wel eens dat je wat besteld en bij ontvangst van het product blijkt toch dat er een verkeerde keuze gemaakt is.  Een product retourneren is geen enkel probleem. Ongebruikte producten kunnen uiteraard worden teruggestuurd in originele verpakking. Borden&Zo zal de verzendkosten vergoeden (zie voorwaarden hieronder). Het product dient voor gratis verzending wel aan onderstaande voorwaarden te voldoen. De ondernemer vergoedt dan alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 30 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
       
    • Voorwaarden:
      Aan de volgende voorwaarden dient een product te voldoen om het te retourneren:
      - Een product kan binnen 30 dagen geretourneerd worden. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling
      - Het product indien mogelijk in de originele verpakking retourneren
      - Het product dient in gebreken te zijn of wel beschadigd te zijn. Soms kunnen schades afgehandeld worden met enkele foto's (zie hieronder) dan is een retouretiket dus niet nodig en wordt niet verstrekt. Kort gezegd: Indien wij een fout gemaakt hebben door een verkeerd artikel te sturen, of een kapot item wat niet op te lossen valt met foto's/schadeprocedure en retour moet, betalen wij de retourkosten met een  retourticket. Indien niet naar wens zijn retourkosten voor u zelf.
    • Indien aan bovenstaande voorwaarden is voldaan voor zendingen binnen Nederland (retourneren vanuit  het buitenland, o.a. België is voor eigen rekening, ca. 13 euro) kunt u bij ons een retourticket aanvragen waarmee u gratis kunt retourneren. Anders zijn de kosten voor u zelf, bij PostNL zijn de kosten €7,25 per pakket tot 30 kilo.
    • Let op: uitzondering zijn items die in de SALE zijn en/of speciaal bijbesteld voor grote orders (meer dan 24 stuks) kunnen niet retour. 
    • Retouren worden doorgaans binnen 48 uur verwerkt, zodra de retourzending is gecheckt en verwerkt wordt het geld direct teruggestort en staat dit binnen 1-2 dagen weer op uw rekening. In drukke tijden (december) kan verwerking retouren iets langer (max 5 dagen) duren. 
       
  • Schade:
    Is er sprake van schade of een productiefout? Onze producten worden verzekerd verzonden tegen schade, komt een bestelling aan en is er iets kapot gegaan tijdens transport laat ons dit zo snel mogelijk weten. Schades moeten binnen 5 werkdagen na afleverdatum bij ons per e-mail gemeld worden.  Wat te doen? Stuur ons een e-mail met de volgende gegevens: 

           1. Uw ordernummer
           2. Foto's van de schade en de verpakking 

  • 1 foto van de buitenverpakking met het label zichtbaar.
  • 1 foto van de binnenverpakking en het beschermingsmateriaal.
  • 3 foto’s van de artikelen. Dit betekent 1 foto van alle artikelen samen en 2 detailfoto’s
    Deze foto's zijn nodig voor het afhandelen van de schade.

           3. Het artikelnummer waar het om gaat 
           Dan handelen wij het binnen 24 uur voor u af en lossen we het netjes op. 

Voor meer info over zakelijk bestellen en retourneren klik hier. Voor bedrijfsmatige orders gelden andere regels. 
Uitzondering op bovenstaand zijn items die in de SALE staan, de aanbiedingsproducten mogen niet retour.

Tip: indien u uw pakket wilt verzekeren tegen vermissing kunt u de optie verzekerd verzenden aanklikken. Dit kost slechts 2 euro extra. Pakketten zijn verzekerd tegen schade, niet standaard tegen vermissing. Mocht er een pakket vermist raken door PostNL zal er onderzoek worden ingesteld. Dit wordt afgewacht en daarna zal alles netjes opgelost worden! 

© 2024 Borden&Zo - Horeca servies All rights reserved

Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW